توضیحات جامع بازی Far Cry Primal برای Xbox

آموزش و خرید Far Cry Primal برای Xbox

بازی Far Cry یک بازی بسیار سرگرم کننده از عصر حجری جذاب می باشد که ما را با خودش به دنیای انسان های اولیه خواهد برد. اگر شما تمایل دارید، به دنیای هزاران سال پیش باز گردید و هر آن چیزی که انسان های اولیه تجربه کردند، شما نیز تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

آموزش و خرید Far Cry Primal برای Xbox

از ورژن بازی  Far Cry تا Far Cry Primal

اما احتمال این است که نسخه Far Cry Primal برای کسانی که قبلا از این بازی تجربه ای دارند، کمی غیرمنتظره و خسته کننده نیز باشد، چون تیم سازنده بازی، یعنی یوبی سافت، فقط زبان خاصی برای دنیای Far Cry تهیه کردند و بقیه چیزها دقیقا مانند نسخه های قبلی می باشند.

آموزش و خرید Far Cry Primal برای Xbox

شخصیت بازی Far Cry Primal

در این بازی شما با شخصیت تاکار بازی خواهید کرد که باید برای زنده ماندن تلاش کند. او در مسیر تلاش خودش برای زندگی، با حیوانات غول آسا، ببرها، و موجودات اولیه ترسناکی رو به رو می شود که برای مقابله با آنها از سلاح هایی مانند نیزه و تیر و کمان استفاده می کند.

آموزش و خرید Far Cry Primal برای Xbox

تاکار  در قبیله‌ای شکارچی به نام Wejna زندگی می‌کند، در همان بدو ورود به بازی در جنگی بین قبیله Wejna و قبایل دیگر قرار می‌گیرید، همه داستان بازی بر محوریت حفظ بقا خواهد بود. اما در این عنوان، یوبی‌سافت به خط داستانی مشخصی تکیه نکرده و گیمر می‌تواند بدون ترتیب خاصی به انجام کارهای مختلفی که درنهایت همه آن‌ها به افراد قبیله Wejna مرتبط می‌شوند اشاره کرد.

آموزش و خرید Far Cry Primal برای Xbox

شما در نقش تاکر، می توانید در دنیای Oros، آزادانه بدوید و طبیعت وحشی را تجربه کنید، اما دویدن در Far Cry Primal، مانند دویدن عادی نیست. شما در این بازی انسان اولیه هستید و می توانید از توانایی دویدن های بی وقفه و خستگی ناپذیر استفاده کنید. سازندگان با گزینه Sprint این ویژگی را در بازیکن فعال کرده اند.

 

تیزر بازی جذاب Far Cry Primal برای Xbox

توجه: این بازی صرفا جهت دستگاه کنسول xbox می باشد.

جهت دریافت این بازی روی ایکس باکس شما با کارشناسان دومینوگیم تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *